Voor de 16+ is er tweewekelijks een gezellige ontmoeting met elkaar. Na de ochtenddienst komen we samen voor koffie thee of fris. Er is daarna ruimte voor een spel en gesprek.
Uit de heilige boeken kennen we dus veel mensen met een groot geloof. We moeten hun voorbeeld volgen en de zonde achter ons laten. Want die zonde zorgt er steeds weer voor dat we ons geloof willen opgeven. -- Hebreeen 12:1