Voor de 16+ is er tweewekelijks een gezellige ontmoeting met elkaar. Na de ochtenddienst komen we samen voor koffie thee of fris. Er is daarna ruimte voor een spel en gesprek.
Houd van elkaar zoals broers en zussen van elkaar houden. Laat altijd zien dat je respect hebt voor de ander. Doe dat met heel je hart, laat de heilige Geest in je werken, en dien God, de Heer. -- Romeinen 12:10-11